Lyxigt huvudbry!

Jag har håvat in en oväntad inkomst.
 
Ingen stor inkomst.
 
Men ändå väldigt väldigt speciell.
 
För jag lovade att spendera den på mig själv.
 
Så nu funderar jag på om jag ska slinga håret?
 
Eller om jag ska köpa nya springskor till mig själv eftersom de jag precis köpt visat sig vara rätt odugliga?
 
Eller ska jag veckohandla härliga tulpaner till mig själv en tid framöver?
 
 
 
Fast sen tänker jag att jag kanske skulle ta ungarna och ett gäng kompisar på bio istället?
 
Eller kanske överraska Leonel med nya träningsskor eftersom hans är trasiga?
 
Eller köpa nya gardiner?
 
Eller kanske köpa en födelsdagspresent till min lovely husband utan att det syns på gemensamma konton?
 
Lyxigt huvudbry!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Jag med!
Fick en oväntad inkomst i julas och hade samma huvudbry. Jag spenderade den på en helt onödlig pryl på mig själv som jag suktat efter.
Jisses vilken ångest jag hade.
Men det gick över ;)
Nu är jag bara glad.
Spendera på dig själv och GRATTIS i förskott på födelsedagen ;)

Hälsningar
Yohanna

2014-02-10 @ 01:04:46
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0