Lovely!

När jag fyllde 34 år firades inget alls.
 
Jag orkade inte.
 
För just då drog jag runt på tunga bekymmer och kunde inte alls fokusera och få till det.
 
Då lovade jag mig själv att jag skulle komma igen nästa år.
 
När jag skulle fylla 35.
 
Och nu fyller jag snart 35!
 
Ett år till har passerat alltså?
 
Nu har jag har lagt stor vikt vid att hålla mina ord till mig själv, och började så med Happy Birthday-firande redan häromkvällen med en Girls-Night-In!
 
För om man lägger så mycket energi på kidsens kalas är det ju himla bra om man kommer ihåg sig själv också.
 
Visst?
 
Så igår var vårt rätt stora matbord fyllt till bredden med plockmat, min absoluta favorit!
 

Så man bara kan sitta och äta i timmar!
 
Och det gjorde vi!
 
Moi och ett gäng läckra Chicas!
 
Massa timmar!
 
Fem, faktiskt!
 
Klockan hann bli 4 innan jag kröp ner i sängen!
 
Vilken Lovely idé att fira sin födelsedag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0