Permanent-Aspirant?

Min allra allra Bästis har gått och permanentat sig!
 
Jag trodde knappt man kunde permanenta sig nu för tiden?
 
År 2013.
 
Jag knappt kan stava ordet längre.
 
Men så snyggt!!!
 
Nu vill jag oxå permanenta mig!
 
Så lämpligt att jag då hittade en gammal bortglömd krustång från min tid som Highschool-student i USA!
 
Hittade till och med en adapter!
 
Så nu kunde jag ju hem-krusa för att se hur kul det skulle vara med permanent.
 
Det visade sig vara super-kul!
 
 

Förutom kanske att mitt hår fortfarande, en vecka senare, luktar bränt.
 
Men nu vet jag iallafall med säkerhet att jag är Permanent-Aspirant!
 
Oddsen att jag ska hamna i en frisörstol är ju dock rätt små, eftersom jag knappt hittar dit för att klippa topparna.
 
Men om man kör permanent kanske man inte ens behöver klippa topparna?
 
Och kör man daglig krustång behöver man iallafall definitivt aldrig till frisören, då bränner man väl av topparna själv?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Snyggt!
Kram

Svar: Tack! Varför vill man alltid ha det man inte har?:-)
karin sofia

2013-11-06 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0