Livet är en fest!

Jag blir alldeles svettig när jag tänker tillbaka till den där fasansfulla skräcken jag kände för precis två år sedan när Loui började ge tecken på att han vill komma ut.
 
Sen blir jag alldeles varm när jag tänker på vilken lycka vi har att allt gick bra iallafall och att vi fick förgylla vår redan rätt röriga Familj med ännu en bebis.
 
Nu har vi ingen bebis längre.
 
För Loui har fyllt 2.
 
Han babblar om bilar och motorcyklar...
 Han står i kö till toaletten på dagis...
Han tar av sig sina skor när han kommer hem och lägger in dem i skoskåpet...
Han äter godis och popcorn om han hinner sno åt sig något..
Han duschar själv...
Och han bråkar med sina syskon...
 
Så livet ser rätt annorlunda ut idag än för två år sen.
 
Nu är ju livet en fest!
 
Typ.
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0