Mammor fàr väl skryta till det oändliga, visst?

Igàr när Mamma och Lily skulle hämta Leonel pà dagis mötte vi en kille pà runt 8 àr och hans mamma vid grinden. De var pà väg ut fràn dagis, och vi skulle in.
När vi passerat varandra hörde jag killen säga till sin mamma: " -Mamma! Mamma! Det där var Leonels lillasyster!"

Jag har aldrig sett den killen förut, och han var ju alldeles för gammal för att gà pà dagis, sà jag var ju tvungen att vända mig om och fràga om han kände Lily (!)
Hans mamma förklarade att killens lillebror tydligen gàr i gruppen ovanför Leonel, men att han är alldeles tokig i Leonel och inte pratar om nàgot annat eller nàgon annan. Sà när killen sàg en bebis pà väg till Leonels grupp räknade han ut att det ju màste vara Leonels nya syster....

När jag sedan närmade mig Leonels rum hörde jag en av dagisfröknarna ropa: "Leonel! Snyggaste killen pà dagis!"

Min kille gör succé helt enkelt! Hos stora OCH smà!

Tur att han är lika trevlig som han är snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0