Finfina vänner!

Igàr vid halv tio pà morgonen pep det till i min nya mobil!
(Arvegods fràn Papi som kände starkt behov att byta...)

Smset var fràn en väninna som skrev att hon skulle komma om 30 minuter och ta hand om Lily sà jag kunde ta mig en riktigt làng dusch i lugn och ro!

Det kanske var det absolut bästa och finaste smset jag fàtt! Vilken tjej!

Jag har även fàtt ett liknande meddelande pà Facebook en vecka efter Lily föddes.
Dà var det en annan finfin väninna som skrev att hon skulle komma och laga lunch hemma hos oss, sà de nyblivna föräldrarna kunde slapp lite!

Det var kanske det absolut bästa och finaste meddelande jag fàtt! Vilken tjej!

Lunchen blev aldrig av. Sà jag fick ha den innestàende.

IDAG kommer den finfina väninnan med en kasse matvaror och ska fixa lunch till mig!

Underbart!

Och efter ytterligare en natt med skamlöst fà timmars sömn kunde erbjudandet inte komma bättre!

Jag är sà trött att jag ser dubbelt. Det är lite tufft. För dà har jag ju helt plötsligt 4 barn istället för 2.
Men à andra sidan. Dà har jag ju ocksà 2 snygga karlar istället för 1.

Man màste se allt fràn den positiva sidan, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0