Palma-Madrid-Stockholm

Japp. Vi kom fram.
Men jag ska absolut inte ta åt mig äran för en övervinnlig flygresa. Och framförallt inte för maratonloppet på Madrids flygplatsen vid mellanlandningen.
Tack Mormor och hennes väninna J! Det var som att resa med två Nannys, det är ju så en Rockstar ska göra, eller hur?

Stjärnstatusen sjunker hastigt, och när hemresan närmar sig blir det bara jag å min vilding i matchringen!

Men tills dess ska vi njuta av vår höstsemester! Gula vackra träd, klarblå himmel, sol och 14 grader!
(Har fotat en del redan, men vågar inte mig på att ladda ner bilderna på systers Mac utan guidning, så jag får komplettera med bildbevis senare)

Leonel sover förmiddags-siesta på soffan, sen ska vi ut å härja tills coola kusinen kan hämtas på dagis, och racet kan börja på riktigt....

Ps, saknar Papi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0