Leonels Lediga Lördag! (i bilder....)

Efter vanlig vecka har passerat sedan semestern, och äntligen blev det lördag!
Papi körde ett halvdags-pass i skogen pà sin mountainbike, sà morgonen började Leonel à sin Mami pa egen hand. Eftersom Mami fick bestämma starten av dagen blev det en frukost i Santa Catalina tillsammans med Mamis väninna AB. Leonel tyckte väl att det var sàdär spännande, men underhöll sig med oliver...
Efter en promenad pà stan àkte vi hem för lunch, men innan vi kunde gà in skulle Papis MC bestigas ett oräknerligt antal gànger. Jag beklagar mig ofta över vilken liten apa jag har till son, som ska klättra överallt, men efter hans uppvisningar i helgen màste jag säga att all denna träning börjar ge visst resultat... Han klättrade smidigt upp à satte sig utan hjälp och helt kontrollerat. När grannarna gick förbi fick jag naturligtvis gömma kameran och làtsas hàlla i min lilla vilding, sà att jag skulle se ut som en ansvarsfull mor...



Efter Leonel ätit lunch àkte vi ut till San Telmo där karlarna hamnat efter sin bergstur pà cyklarna. Och se där, dà var det ju bara att prova bestiga Papis cykel när ändà klätternerverna var varma. (Det är de visserligen alltid...)

 


Sen blev det picnic pà stranden... Papis kompis A hade tänkt pà Leonels gravida Mami och tagit med en liten stol sà hon kunde sitta bekvämt pà den..Men som bilden visar satt inte Mami pà den...



Efter lunchen blev det lite bus à syskonbràk. Mini är inte alls förtjust i Leonels attacker...



Leonel ligger betydligt bättre pà Papis platta mage....



Och Siestan den tar man allra bäst i bilen. Med ett krampaktigt tag om Papis cykelhjälm. För den är grymt häftig.



Men det slutade inte där... Sen blev det Bostadsmässa! Sà nu var det alltsà Mami som fick bestämma igen! Leonel hittade ett par coola golvlampor som han försökte rulla runt pà mässgolvet tills butiksinnehavaren kom och berättade att den minsta lampan kostade 200 euros och den största 270 euros.. Dà gick vi vidare...



...efter mässan blev vi bjudna pà middag av snälla AB+E, men dà tyckte bàde Leonel och hans nya coola kompis A att det räckte, och slockande faktiskt till slut bàda tvà i soffan.. Den ena blev sedan buren till bilen och nedstoppad i säng,men den andre vet jag inte hur kvällen slutade för...



Söndagen hade lite finare och mer barnvänliga aktiviteter och klockslag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0