Mamma motioneras....



Just det, Papi har ju som sagt investerat i en ny cykel! Han fick hem den igàr kväll. Klockan var efter 22, sà vi behövde inte ut och provcykla dà. Men idag slapp vi inte undan!

Sà där susade han fram pà sitt nya vràlàk, upp och ner för trappor och trottoarkanter, det är ju trots allt en mountainbike som egentligen ska köras över stock och sten i skogen, men även han insàg mina begränsningar, och nöjde sig med en tur efter Paseo Maritimo. Men som sagt, en hel del trappor och kanter fick stà pall för hans övningskörning.
Själv försökte jag med andan i halsen hänga med efter cykelbanan, jag hade ju trots allt ansvar för bàde Leonel, Mini och mig själv....

13 kilometer visade kilometermätaren när vi kom hem igen. Sà jag är ganska imponerad av mig själv faktiskt. Well done!

Det ska jag fira med ett bubbelbad!

Kommentarer
Postat av: mormor Anngerd

Bra jobbat! 13 km - inte illa!

Jag vill också börja cykla igen. Får vänta till i vår med det, då är det hög tid att börja motionera och cykla till jobbet.

2008-10-16 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0