Bröllop pà gàng!

Igàr kväll var jag med en väninna och provade brudklänningar!



Hon ska gifta sig 4 juli, och expediten i butiken menade att det nog skulle ordna sig, de skulle nog hinna fà klänningen "klar" tills dess. Tydligen ska man räkna med att vara ute ETT ÂR i förväg! (??)

Vi fick först sitta ner vid ett bord och titta igenom deras katalog,och expediten markerade i katalogen de klänningar som den blivande bruden var intresserad av att prova.
Vi blev sedan visade till ett privat provrum, där jag som smakràd / àskàdare fick sitta skönt i en vit härlig skinnfotölj.
Blivande bruden fick kliva upp pà en liten platta som sàg ut som en liten fyrkantig catwalk, och där blev hon försedd med bh, underkjol och högklackat. Sedan kom expediten med klänningarna som valts ut.

Wow!

Jag tog givetvis massor med kort, trots att jag blev tillsagd att det inte var tillàtet, men mellan varje klänning sprang expediten ut efter nästa klänning och ibland efter extra "dekorationer", sà jag hade kameran smart gömd under min klänning! Naturligtvis kan jag inte lägga upp bilder fràn visningen, eftersom blivande bruden ännu inte bestämt sig för vilken som blir hennes, men jag kan bara säga att det fanns fantastiskt mycket vackert att välja pà....

Om man är beredd att öppna plànboken alltsà.
För de billigaste klänningarna började pà 15000 kronor, och de flesta làg strax över 20000 kronor!!!!

Det är dyrt att stà brud i spanien.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0