Äntligen fredag!

Visserligen har jag bara jobbat tvà dagar denna vecka, eftersom jag var sjukskriven fram till och med onsdag, men det är ändà lika härligt med helg! Hade storslagna planer pà att släpa min lilla familj ner till relativt nyöppnade El Cielo, ett gammalt underbart hak som fick ge vika för moderna minimalistiska beachbaren, men som nu slagit upp sina portar i ny lokal, i den fina lilla smàbàtshamnen Can Barbara. Där tänkte jag sitta à mysa à njuta av kvällen, med vovven lugnt vilandes under stolen, och Leonel susandes i vagnen... Vi kom inte sà làngt. Inte ikväll iallafall. Jag kom först inte ifràn jobbet förräns tvà timmar för sent, dà kom Papi och Leonel och släpade mig därifràn. Vi drog direkt till Ikea för att fà i oss lunch, klockan var över 5 sà det var mer än dags att fà mat i sig! Underbara Ikea med lekhörna i restaurangen! Efter lunchen härjade vi runt en làng stund pà barnavdelningen, Leonel provlàg alla sängar, provsatt alla stolar, provgosade alla kramdjur, och provgungade bàde gungälgen och den mer moderna plastgungan (?)..Synd att jag inte hade kamera med mig, hade kunnat fàtt en rad fina bilder. Màste lägga den i min väska redan nu, och làta den ligga kvar där, sà den alltid finns med ut!
MEN, det blev slutet pà min kväll, efter den lunchen var jag inte alls i form att ens lämna huset. Utan vidare detaljerade förklaringar. Sà nu sitter man hemma istället, och fàr hoppas att morgondagen blir mer innehàllrik!

Trevlig Fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0