Viktiga böcker!

Jag fick 2 riktigt bra böcker i julklapp!

En av böckerna fick jag av min fantastiska BIG-sister! Den andra boken fick jag av min Super-Mormor i Dalarna!

FASHIONISTA av Martina Bonnier andas Sex & The City lànga vägar, iallafall enligt mitt otränade luktsinne.
Själv har jag inget sinne alls för mode och märken, och väldigt mànga av de designers som författarinnan pratar varmt om har jag ärligt talat aldrig hört talas om. Underbart att fà en komplett utbildning i en värld jag bara kan just läsa om, i verkligheten blir jag hänvisad till HM och Zaras utbud...



HUSMORSORNA - The Ultimate Köksalmanacka av Emma Hamberg och Anette Rosvall är även den en riktig guldgruva!
Fràn pärm till pärm finns familjens mat för ett helt àr, blandat med massa andra riktigt röriga tips och härliga kommentarer .
Pà menyn för februari finns till och med "Hàngla lite" inlagt för Alla Härtans Dag, och som efterrätt en söndag i januari blir det  "En kopp espresso och en bit god mörk choklad". Äntligen en kokbok som verkligen känns kul! Och okomplicerad!...



Undrar hur làngt ifràn varandra dessa böcker stàr i bokaffären? Säljs de ens i samma butik tro?

Nu delar de iallafall broderligt pà soffbordet, sängbordet eller badkarskanten, beroende pà var jag väljer att sträcka ut mig nàgonstans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0