Kärleksfull Hemmafru?

Oj!
Idag var jag lite för kärleksfull!

Här säger man ju bàde hej och hejdà med en kindpuss pà varje kind.
Ikväll när Papi kom hem fick han ringa pà dörren eftersom jag glömt nycklarna pà insidan av dörren, sà han kunde inte làsa upp fràn utsidan.

Jag gick och öppnade. Där stod Papi med en kompis. Papi klev in genom dörren och Hemmafrun gav naturligtvis en välkomnade puss pà munnen.

Men det gjorde hon även till kompisen som klev in efter Papi!!!!!

Alltsà, där skulle det ju vara tvà kindpussar och inte en puss pà munnen!!! ....... Ja, det var lite pinsamt.....

Man blir väl sà kärleksfull och harmonisk av att vara hemmafru, kan jag tänka. Eller? Bara att làtsas som det regnar. Vilket det föressten ocksà gör. Och har gjort hela dagen. Hör inte alls till ämnet. En parantes.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ... Det var roligt!! Hoppas han var snygg iallafall ...



Skorna hittade jag på New Yorker, de kostade bara 13 euro ska tilläggas,så jag var bara tvungen ... Fanns massor i fredags, precis bredvid kassan!

2008-12-09 @ 21:27:53
URL: http://membasvirrvarr.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hoppas att han var snygg iallafall ... haha



Skorna hittade jag på New Yorker i fredags. Var precis påväg ut efter att ha betalt,och de hängde precis bredvid kassan, 13 euro så var bara tvungen!!

2008-12-09 @ 21:30:21
URL: http://membasvirrvarr.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj, trodde inte att det första kom med,så jag skrev ett till,sorry ;-)

2008-12-09 @ 21:31:16
URL: http://membasvirrvarr.blogg.se/
Postat av: mormor

Oj Oj .... tänk så tokigt det kan bli!

Kram (eller kanske hellre PUSS)

2008-12-10 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0