Glöggmys!

Har precis kommit hem fràn en riktigt mysig glöggkväll!

Ikväll var det bara Ladies, män och barn stannade hemma. Konstigt att samtalsämnena ändà alltid cirkulerar runt just män och barn oavsett? Kanske inte sà konstigt ändà, med tvà gravida och fyra mammor kanske det är oundvikligt?

Jag har sedan i slutet av november klunkat i mig en stor thekopp med glögg VARJE kväll... Tills lagret pà Ikea tog slut...
Och det var nog kanske en vecka sedan nu. Sà jag var överlycklig att fà pàfylld kopp flera och fler gànger under kvällen.
Fick till slut ge upp, men inte för att jag inte ville ha mer, men jag blev sà varm att svetten började pärla i panna...

Alkoholfria glöggen tog slut, men eftersom värdinnan menade att hon kokat glöggen, inte bara värmt den, sà kokas alkoholen bort. Glöggtörstig som jag var köpte jag den teorin utan tvekan. Men pà väg hem menade en annan väninna, att det nog inte var sà enkelt att man bara kokade bort alkoholen...

Sà nu e jag lite fundersam om jag just bjudit Mini pà sitt livs första partaj, det var ju inte riktigt meningen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0