Ge mig ENERGI!!!

Leonel har sà mycket energi! Och jag har sà lite energi!

Igàr försökte vi ladda ur en stund i lekparken...



Det var okej att leka själv en stund. Ganska länge faktiskt. Men sen tyckte forstàs Leonel att Mamma ocksà skulle leka. Men inte ens svinga gungan själv orkade jag igàr. Tur min lilla karl kunde hjälpa till:



Jag ville bara sova!  Hittade dock en kompis som var precis pà min energinivà igàr:



Väl hemma igen gjorde Leonel ett sista försök att pigga upp sin trötta Mamma:



Ett gott skratt orkade jag med. Sen somnade jag...

Kommentarer
Postat av: Morfar

Vilka härliga bilder från lekparken. Var det där vi

var?

Vad får han allt ifrån lille Leonel? Han har koll på

på det mesta!

Kram

2008-12-07 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0