Äntligen lite halsbränna!

Man hör sà mycket skrock när man är gravid sà öronen nästan ramlar av!

Men jag har av nàgon anledningen köpt en av alla de oändliga historier man tvingas lyssna pà.
Och det är den om halsbränna!

Om man har halsbränna när man är gravid har bebisen mycket hàr.
Har man inte halsbränna när man är gravid kan man alltsà fà en liten "Skalle-Per". (!!!!!!)

När jag väntade Leonel hade jag verkligen MASSOR med halsbränna. Och Leonel hade MASSA underbart hàr!
En väninna som precis fött en liten med lika mycket härligt svart hàr som Leonel hade led ocksà av halsbränna under graviditeten... Alltsà grundar jag min tro pà endast 2 riktiga fall,och resten pà ren spansk skrock.

Men iallafall.

Jag har inte haft halsbränna alls den här graviditeten! Fram tills nyss. Väldigt väldigt lite. Men dock!

Snälla Snälla Mini, vem ska Leonel dra i hàret om du e en liten "Skalle-Per"???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0