MAMMA MIA!

Vilken UNDERBAR film!!!!! Jag är fortfarande riktigt speedad efter fredagkvällens tjej-dejt med mat och bio! Och så har jag lagt till Grekland på listan över önskade resmål.... Vackert, vackert, det var riktigt många år sedan jag var där...
Såg musikalen Mamma Mia i Madrid när jag var gravid med Leonel, och när jag nu satt  i biosalongen och såg filmen konstaterade jag att jag var gravid i samma månad som då! Lite komiskt! Måste bli glada barn av sån musik-session:-)

Hade turen att finna en biograf som visade filmen i originalversion. Visserligen har jag börjat finna mig i att se alla filmer dubbade till hysteriska spanska röster, men det hade nog inte varit detsamma att se denna fantastiska film på spanska. Dessvärre var biosalongen den absolut sunkigaste på ön, vi satt med näsorna nedtryckta i godispåsar för att tränga undan urinstanken som blandades upp av mögel... Det positiva med detta kanske var att man åt väldigt lite godis, inte en enda bit faktiskt, man blev ju mätt bara av att andas in allt gott. Gissa om Papi blev glad när jag senare kom hem med en godispåse i present till honom?

Den biografen var det sista gången jag besökte iallafall... MEN filmen måste jag se igen! Snart! Den borde man nästan ha hemma, höjer humöret på vem som helst och när som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0