Tio tusen?

Nu är första milen utanför gymmet i box!
 

Vilken känsla!
 
Jag blev så speedad att jag tog min vapen-dragare med mig för att göra om loppet två dagar senare.
 
Så vi fick i hamn 2 mil förra veckan.
 
Sen ställde vi oss på taket med en megafon och skrek ut det till alla som ville, eller inte ville, höra om vår bragd.
 
 
Typ.
 
Någon egentlig megafon hade vi inte.
 
Såklart.
 
Men man kommer långt med vanligt skryt, whatsup, instagram och facebook nowadays!
 
Så ribban ligger lite högre än sist kan man säga.
 
Och för den som för bara någon månad sedan slet med varje meter är ju tio tusen meter en hel j*vla massa meter!
 
Klart något att vara nöjd med!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Imponerande!!!
Kram

2014-01-27 @ 12:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0