Gott Nytt?

Som jag såg fram emot den här Nyårsaftonen!!
 
Vi hade en superb plan!
 
Men istället för att hoppa i klackarna satte jag mig ner och googlade.
 
För Lily & Loui hade precis kommit ut från sjukhuset med diagnosen Escarlatina.
 
Scharlakansfeber alltså.
 
Så det blev en lugn hemmasittarkväll med raggsockor istället.
 

Ett par vänner förbarmade sig över oss och kom över med en fantastisk hemmalagad thailändsk nudelrätt som vi delade och 12-slaget väntade vi in hängandes i soffan tillsammans.
 
Lily & Loui sov sedan länge.
 
Såklart.
 
Men Leonel höll över 12-slaget innan han dåsade ner bland kuddarna.
 
Och vi andra höll inte mycket längre heller.
 
Men vi hann säga Gott Nytt År iallafall!
 
Och nu glädjer jag mig till helgen då vi lovats nytt försök till riktig nyårsfest!
 
Skam den som ger sig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0