Ett Magiskt Dygn!

Som jag längtat efter en natt på stan!
 
Även om vi har fått lite snurr på girls-night-out sista tiden så brukar ingen komma mycket längre än möjligtvis drink efter middagen.
 
Och det är rätt lagom.
 
Oftast.
 
Men i helgen var det annan växel i vill jag lova!
 
Gänget som samlats för middag och drinkar var helt klart mer fokuserade på drinkarna än på maten.
 
 
Och jag tror inte man kan hamna i en härligare samling tjejer som bjuder så mycket på sig själva och som bjuder på så mycket fnisser och så många gapskratt!
 

Vid halv fem la en av girlsen upp pjuxen på bordet och det var väl ungefär då jag kom på att jag om några få timmar skulle bli väckt av tre spralliga kiddos som väntade playdejt-brunch!
 

Så då gick jag hem.
 
I regnet.
 
I ösregnet!
 
Det var nog tack vare det ösregnet som jag faktiskt kom i form på bara tre timmars sömn och fick fixat både cupcakes och amerkanska pannkakor till brunch-playdejten som ringde på klockan 10!
 

Vilket magiskt dygn!
 
Lyckliga jag!
 
So very very Lyckliga jag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh din blogg är så inspirerande och härlig!! Absolut en av mina favoriter :) ha en underbar vecka!!

2014-01-20 @ 18:46:21
URL: http://boodah.blogg.se
Postat av: Anonym

Snygga skor! kram Jules!

2014-01-30 @ 13:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0