Guld och gröna skogar?

Jaha.
 
Då är jag nu alltså närmare 40 än 30.
 
Hur gick det till?
 
Jag fattar ingenting.
 
Det gjorde visst inte min man heller.
 
För han var faktiskt den enda som missat att jag faktiskt firar i år.
 
Eller, ja, inte helt, vi fick en mysig Family-Dinner på restaurang!
 
 
(Om än lite för sent för vissa...)
 
 
Men till kidsens stora förfäran fanns där inga presenter att öppna!
 
Loui blev nog mest upprörd av alla.
 
Han ska göra paket till sin mamma imorgon, sa han.
 
Min man blev nog lite knäckt över sin rätt risiga planering, och lovade guld och gröna skogar till helgen.
 
Stackarn.
 
Själv var jag redan så Happy av alla fina gratulationer och överraskningar jag bjudits på de senaste dagarna, att fler presenter absolut inte väntats.
 
Men visst, lite guld och gröna skogar låter himla najs faktiskt!
 
Visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0