Grabb-Dejt!

I helgen har vi haft Grabb-Dejt!
 
Minsann.
 
Vi såg den nya Lego-filmen!
 
Som vi längtat.
 
Efter lite egentid utan syskon.
 
Leonel är så less på sina småsyskon för stunden att han vet inte vad han ska göra.
 
Citat.
 
Så när vi bokat in en eftermiddag med kompisar och bio och legolek var lyckan enorm!
 
Själv såg jag väldigt lite av filmen...
 
Eftersom jag och den andra mamman hasat ner oss djupt i biofotöljerna och fick 90 minuters viskande mammasnack medans våra killar satt uppradade framför oss med öppna munnar och stora ögon.
 
Jag fick inte med mig något alls om vad filmen handlande om.
 
Men den var en klar succé för grabb-publiken!
 
Efter filmen stack vi ner till köpcentret som riggat playground i Lego-Tema, och efter det fick vi glasspaus.
 
Bästa Grabb-Dejten på länge!
 

Helt klart!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0