Göra-om-nerver?

Göra-om-nerverna är irriterade!
 
Minsann.
 
Så allt som jag trivts med i 8 år hemma måste nu bytas ut och göras om!
 
Slitsam tanke.
 
Och nu sliter jag mitt hår över den tröga Blocket-Verksamheten här i Spanienland!
 
Och jag grämer mig över beslut jag tog då, för 8 år sedan, när vi renoverade, och inte tänkte som jag tänker idag...
 
Samtidigt som jag trixar med det jag kan.
 
Som att sy gardiner.
 
Jag som föraktat gardiner!
 
Nu ska jag tydligen ha gardiner helt plötsligt?
 
Väl vid symaskinen fick jag sån ångest över min knäppa idé att jag blev oförmögen att sy färdigt.
 
Eller, njae, att ens börja, faktiskt...
 

Tur att Mormor kommer snart.
 
Hon får blir Gardin-Ansvarig!
 
Så jag stillar mina göra-om-nerver med något iallafall!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga ben! Nya? /Kram Maria

2014-02-13 @ 16:16:46
URL: http://2012mmmmdagbok.wordpress.com
Postat av: mormor

Mormor har fixat - gardinerna är uppsatta och det
blev bra!!
Kram

2014-02-20 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0