All-in!

Lily är så ALL IN på prinsessor!
 
För att inte tala om hur fullkomligt obsessed hon är på Disneys nya biosuccé Frozen!
 
Jag tror inte jag överdriver om jag säger att vi sett den 14 gånger hemma!
 
Vi kör filmmusiken 24/7, både hemma och i bilen.
 
Och Lily dansar och dansar och dansar.
 
Att hon dessutom fick Frozens prinsessa Elsas klänning från Disney Store i peresent av sina klasskompisar när hon ny fyllde 5 var ju bara fullkomlig lycka!
 
Så när vi skulle hitta på något extraordinärt var ju valet enkelt.
 
Lily fick välja en kompis att ta med på bio!
 
För att se Frozen på big screen!
 
Det var en fullkomlig succé!
 
Jag hade själv en fantastisk eftermiddag med 2 spralliga och super-lyckliga tjejer!
 
De skulle kläs till prinsessor i parkeringshuset innan vi gick till bion...
 
...de dansade framför bioduken fram till sista reklamfilmen
 
... och applåderade helt bedårande när filmen väl började!
 
 
Sen satt de som förhäxade med gapande munnar hela filmen igenom, innan de dansade ut till parkeringshuset igen!
 
 
Vilken Fullträff!
 
Vilken Show!
 
Vilka Underbara Tjejer!
 
All-in!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0