Riktigt Lovely!

Jag älskar att bjuda hem vänner!
 
När jag har huset fullt mår jag som bäst!
 
Nu är ju vårt hus himla litet, så det blir liksom fullt snabbt.
 
Men eftersom våra vänner är enkla, spontana, härligt lättsamma och alltid bidrar både med matvaror och matlagning är det ju nästan lättare att ha folk hemma än inte.
 
Sist fyllde vi huset med sushi-rullare!
 
Och deras kiddos.
 
 
Och efter att 7 ungar livligt hällt i sig soppa efter gemensam omröstning breddes saluhallens varor ut på bordet och rullandet satte igång.
 
 
Och resultaten var riktiga mästerverk!!
 

Kursen vi alla hade härom månaden har verkligen lyft nivån.
 
På de flesta.
 
Själv yrade jag visst mest runt med ett ständigt påfyllt cavaglas och njöt av mitt härliga umgänge så min kreativitet blev visst taggad i kanten.
 

Men vilken Lovely Kväll!
 
Riktigt Lovely!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor & morfar

Sushi som är så gott - det vill vi lära oss mera om att själva kunna göra.
Kram

2014-04-14 @ 10:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0