Mission Completed.

Så kom och gick den där efterlängtade höst-helgen i Sverige.
 
Som jag ser så mycket fram emot varje år.
 
När jag få fly min ännu sommar-varma ö, och packa ner härliga stickade tröjor och långbyxor.
 
Och bara mysa med de närmsta och käraste.
 
Nytt för i år var att Leonel följde med.
 
Han behövde lite Mormor&Morfar-tid, tänkte vi.
 
Men han behövde nog lika mycket Mamma-tid, visade det sig.
 
Och man hinner ju mycket på en helg.
 
Så Leonel fick både Mormor&Morfar-tid och Mamma-tid.
 
Och själv drog jag vinstlotten och fick både Mormor&Morfar-tid, Mormor-Inga-tid, Leonel-tid, Syster-tid, Bästis-tid, Kompis-Fika-tid och massa Höst-Njutar-tid!
 
Så nu är batterierna laddade och jag är fylld upp till öronen av inspiration från både viktiga och oviktiga ting.
 
Och ännu en gång överväldigas jag av insikten hur bra jag har det och så många fina människor jag har runt mig.
 
Både borta.
 
Och hemma.
 
Både nära.
 
Och långt bort.
 
Så.
 
Mission Completed.
 
Alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0