Blogg-vakum?

En, för mig okänd, läsare, skrev häromdagen ett par fina rader som påminde mig om mitt stora intresse att lämna en fin minnsebank till mina kiddos via mammaispanien.
 
Hur kunde jag glömt det?
 
Idag är det den 6:e oktober.
 
28:e juli var jag här senast.
 
Då menade jag att sommaren precis knäckt ner oss med sin olidliga värme....
 
 
 
Strax därefter flydde vi till nordliga breddgrader och njöt Bästa Sverige-Sommaren!
 
 
Och nu är det oktober.
 
Sommaren över.
 
Inte värmen kanske.
 
Inte ännu.
 
Men semestern är över.
 
Och det sköna sommarlivet är definitivt över.
 
Förhoppningsvis är mitt blogg-vakum också över.
 
För jag behöver nog räta upp lite i vårt trassel.
 
Innan ungarna själv börjar gå on-line!
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att du är igång igen! Vi vill så gärna läsa om era "bravader".
Kram

Svar: Tack Söta Mormor!
karin sofia

2013-10-07 @ 17:44:31
Postat av: Mikaela

Åh va kul att ni är tillbaka! :)

Svar: Tack till dig:-)
karin sofia

2013-10-08 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0