Palma Cafe Gallery!

Jag önskar jag kunde få ett nytt kök.
 
Och nytt matbord.
 
Och egentligen nya soffor också.
 
Och fler kvadratmeter.
 
Och större terass.
 
Och Och Och...
 
Ja, alltså, den stående önskelistan är som vanligt lång.
 
Men just önskan om nytt kök och nytt matbord fick nya krafter häromkvällen..
 
För efter jobb, skola, dagis, fotbollsträning, utflykt till solnedgång, matveckohandling, middag med kiddosarna, läxläsning, målarstund, crossfit, läggning och därefter löpträning smet jag och min Hombre ut för en dubbeldejt med ett par vänner.
 
Vi hamnade på en urmysig liten restaurang i kvarteret!
 
Det var som att kliva in i sitt eget hem!
 
Typ.
 
Alltså, inte alls som i just mitt eget hem då.
 
Så därför behöver jag alltså snabbt ett nytt kök och nytt matbord och lite ny planlösning.
 
Så att mitt hem blir som den där urmysiga restaurangen.
 
Det är väl inte en omöjlighet?
 

Tills vidare får jag väl smita ner lite oftare till Palma Cafe Gallery.
 
Okej?
 
Tills jag får ett nytt kök och ett nytt matbord?
 
Si?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0