Mat-Himlen!

Jag brukar älska att laga mat!
 
Skriva veckomenyer och prova nya recept!
 
Då är det tacksamt att ha stor publik.
 
Och det har jag ju alla dagar i veckan.
 
6 magar att mätta.
 
Min egen inräknad alltså.
 
Men senaste veckorna har jag märkt hur mitt eget intresse svalnat drastiskt.
 
Så min man har fått trolla fram omeletter var och varannan dag eftersom jag liksom tappat stinget!
 
Häromdagen kom vi så på att vi nyligen investerat i en elektisk grillplatta, som fortfarande låg i en kartong undangömd någonstans.
 
Vilken guldgruva!
 
I helgen halv-låg vi sedan i soffan medans vi samtidigt lagade mat på soffbordet!
 

Ljuvligt!
 

Nu ska inte min tallriksmodell misstolkas som att det var allt jag fick i mig.
 
Det bästa med en grillplatta är ju, förutom noll matlagning, att man plockar maten supervarm, och medans man äter en liten ranson grillar man färdigt nästa.
 
Så man kanske kan erkänna att det blev ungefär tio omtagningar av den tallriksmodellen!
 
I am in heaven!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Oh, så läckert! Förstår att du tar om och tar om ...
Kram

Svar: Ja jösses!
karin sofia

2013-11-27 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0