Lolita!

Ja.
 
Nu har vi en fisk.
 
Också.
 
Jag undrar varför?
 
Igår skulle vi handla en ny växt till terassen, eftersom jag lyckats ta död på den fina vi haft...
 
Blomsteraffären visade sig ha ett halvt zoo i bakre delen av butiken, och vi botaniserade bland ödlor, hamstrar, kaniner, undulater och fiskar.
 
Så helt plötsligt stod vi med en vattenfylld plastpåse i handen och där inne simmade vår nya Lolita.
 

Japp.
 
Så kan det gå.
 
Tydligen.
 
Tur det finns akvarium för Compact-Living-Hem, Lolita får hänga på väggen!
 
 
Och alla är liksom löjligt glada över nytillskottet.
 
Även moi.
 

Kommentarer
Postat av: veronica

hej, vart i spanien bor ni? Jag bor tillsammasn emd min son i Murcia regionen. :)
Mvh Veronica

Svar: Hej Veronica, Vi bor i Palma på Mallorca:-)
karin sofia

2013-06-26 @ 16:56:22
Postat av: Morfar

Jag ser fram emot att få träffa LOLITA.

Svar: Välkommen Välkommen!
karin sofia

2013-06-27 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0