Underlig Söndag?

 Jag vet inte om det var de där fluffiga drinkarna kvällen innan som tog musten ur mig.
 
Eller om det helt enkelt låg ett latent underskott på sömn efter en alldeles vanlig lång, intensiv vecka med sena kvällar, tidiga morgnar och massa arbete, träning, lek och bus.
 
Kanske kombinationen.
 
För sista dagen innan helgen tog slut försvann nästan som i ett dimmigt koma-liknande tillstånd!
 
Halva förmiddagen satt jag vid frukostbordet och berömde kidsens lego-kreativitet utan att röra mig mer än att lyfta kaffekoppen, fylla på mer kaffe och sen värma kaffe...
 
 
En stor del av resterande lediga söndag låg jag sedan i något dimmigt tillstånd utvräkt på soffan och märkte inte ens att jag ibland hade ungar som försökte få kontakt....
 
Helt out-of-order!
 
Tydligen.
 

Men i vårt galna tempo var det kanske rätt skönt att få en dags paus.
 
Väl.
 
Och efter kvällsbad i grannpoolen var vi alla precis på samma synkade växel.
 
Just.
 
 
En tidig smarrig plockmiddag med tre sköna ungar fick sedan runda av dagen.
 
 
Kanske man skulle ta fler såna här helger?
 
Som avslutas med Underlig Söndag?
 
För Underlig Söndag får högt betyg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0