Jaaa!

Undrar hur många gånger jag säger nej under en dag med kidsen.
 
Säkert rätt många.
 
Oräknerligt många.
 
Vad tråkigt!
 
Så jag körde en Ja-dag här i veckan.
 
Som omväxling.
 
En sån där dag när man liksom i förväg tänkt ut massa kul saker som kidsen ska få göra.
 
Bäst är ju då helt klart att vänta in att de frågar och man då kan chockera dem med sitt Ja!
 
Vi spenderade så en, för oss, väldigt ovanlig eftermiddag på en Medeltidsmarknad i en liten by på ön:
 
Jag sa JA till allt faktiskt.
 
Det var helt fantastiskt!
 
 
Jag måste snart ta en Ja-dag igen.
 
Det var liksom lika stor utdelning för mig som för kidsen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja!/ kram sis

2013-04-06 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0