Goodbye Husarrest!

Den här lördagen prickade Familjen in precis alla rätt för en lyckad Familjedag:

*Ledig Mamma
*Frisk Loui
*Frisk Lily
*Frisk Leonel
*Frisk Mamma
*Frisk Papi

Ä-n-t-l-i-g-e-n!

Karantänen är över!

Sà klättrandet pà väggarna byttes lyckligt ut mot en heldag med vänner som avslutades med gatufest i Palma och varsin stor Gin&Tonic pà en uteservering mitt i vimlet!




Ikväll kan Mamma vara den lyckligaste i byn!

För hon är skitdàlig pà att hàllas instängd.

Att sitta i karantän stinker!

Sà Bye-Bye Husarrest!

Välkommen tillbaka Livet!


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Ah! Har ni karneval hos er ocksa nu?



sv: ang babis fardig sa kom inte har och spela djavulens advokat nar jag har lyckats att overtala mig om att jag ar bebisfardig ;)



Halsningar

Yohanna

2012-02-24 @ 23:50:32
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0