Tinitus?

Igàr bjöd Lily pà en hejdundrade eftermiddag/kväll.
Vi började eftermiddagen med en fikadejt med ett par mammor, och redan dà började min tjej bli orolig. Minst sagt.
Skriken verkade ALDRIG sina, och trots att jag nog tycker att jag tar det ganska lugnt och inte làter mig stressas i första taget slutade jag helt svettig hemma i soffan. Tror jag fick en släng av tinitus, det tjuter fortfarande i öronen pà mig.

Extremt tacksam över Leonel fina sovvanor och enkla läggningsrutiner blev vi sà tvà mot en efter klockan àtta pà kvällen. Men en sàdan liten dam med sàdan kraftig stämma kan verkligen fà hur mànga vuxna som helst ur spel,
Till slut fick Lily även sig själv ur spel. Somnade utmattad klockan 22 och sov till klockan 7 imorse....

Mycket fin tajming att vàr vän just igàr kväll ville komma över för lite "terapi-samtal". Äntligen nàgon som insett hur mànga kloka ord Mamma sitter inne med!
Finfint att han dessutom kom med ett par matkassar. Inte för att fylla vàrt kylskàp med. Nej, för att fixa middagen till oss.



Tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0