Nyårslöfte?

Mamma är helt hopplös med pengar.



Snart är det nytt år och Mamma har alltid vägrat nyårslöften, men inser att det nu verkligen finns en riktigt god anledning att lämna sitt kanske första löfte.

Mamma måste få styr på familjens ekonomi.

För att visa hur hängiven jag är till att nå detta mål 2010 har jag sedan första november övat.
Övat, övat och övat.

Misslyckades som väntat första månaden.
Men visst är man på god väg när man iallafall börjar se sina brister svart på vitt i fina excelprogram?

Ps, Papi vet inget om mitt nyårslöfte.
Bäst så.
Ifall jag inte lyckas sådär jättebra som jag vill önska alltså...


Kommentarer
Postat av: Morfar

mmmmmm

2009-12-06 @ 17:33:52
Postat av: mormor

Äpplet faller inte så långt .....

2009-12-06 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0