Veckans videoklipp.

OM jag kunde välja att visa en filmsnutt av min vecka, skulle det definitivt bli ett videoklipp fràn fredagens äventyr.

Efter en tur i Palma med en nyfödd snygging och hans snygga mamma, hamnade vi plötsligt mitt i en krigszon.
Barnen i baksätet började precis samtidigt gasta som tvà smà stuckna grisar. Den ena var vràlhungrig och den andra satt i skiten (bokstavligt talat) och var dessutom sjöblöt av svett eftersom mamman (jag själv, alltsà) klätt henne för vinterstormar trots 22 graders värme...

Det blev en inbromsning vid vägkanten där en liten lucka gav plats att parkera familjebilen, och fram med tutte och rena blöjor. Solen gassade rakt in i framsätet där det alltsà satt tvà mammor och tvà ganska förbannade barn. Nedvevade rutor och ett paraply fick agera solskydd för att minska pà stress-svetten.

Plötsligt glider en Mini Cooper upp bedvid oss.
En cool kille och hans ännu coolare tjej drar ner rutan, smilar och undrar om vi är pà väg att àka, och om de dà kan ta vàr parkering.

Tror svar var överflödiga, synen de möttes av var nog inte vad de väntat...
Gissar att den relationen inte bjuder pà graviditet inom den närmsta tidsradiern, coola paret gled snabbt iväg med sin Mini Cooper i jakt pà bättre vyer:-)

Det korta videoklippet borde upplevas för att uppskattas fullt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0