Äntligen ringde hon....


Min allra allra bästis! Äntligen är hon  MAMMA!!! 

Jag hade hoppats hinna träffa underverket under vàr semester i Sverige, men lille E hade inte bràttom....
Men sà äntligen fick jag ett SMS fràn J som kunde berätta den underbara nyheten att E var född och att de bàda màdde bra. Jag grät en stund...
Kanske mina egna graviditeshormoner spökar lite, men det är verkligen nàgot speciellt när nàgon nära och kär gàr igenom en sàn stor förändring i livet.
Lite senare ringde J fràn BB och berättade mer. Dà grät jag ännu mer. Det gör ju sà ont när nàgon nära och kär lider. Huga. Sen tyckte jag nog lite synd om mig själv oxà, som har en förlossning till som väntar.. Huga.

Men nu är nu, och jag säger Välkommen till världen, lille E! Du har världens coolaste mamma!!!
(Och din pappa har ett coolt trumset i källaren....)



PS, Mini hoppar extravolter när hon tänker pà hennes o E´s framtida romanser!!...........................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0