www.segundamano.es



Igàr fyndade jag igen!
Denna gàng pà Spaniens motsvarighet till Blocket.se:  segundamano.es!

Vi har varit pà jakt efter en liten säng till Leonel, men den enda vita enkla modellen de haft pà Ikea har visst utgàtt ur deras sortiment, och istället fanns endast träfärgad. Sà jag har ju grämt mig sà över att behöva sätta igàng med màlandet av denna helt plötsligt ENORMA säng. Den är liten, men ska man sätta en pensel pà den blir den plötsligt jättestor!

Iallafall, igàr sàg jag pà nätet att ngn lagt ut just den vita sängen till försäljning!! Sà jag à Papi àkte och hämtade hem den igàr kväll efter föreläsningen!

Nu kan jag stryka màlande fràn listan, och bara skriva in sy snygga kuddfodral och handla lakan, och sànt skoj!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det var väl jättebra - ibland skall man ha tur. Inte fel heller att komma undan med lite lägre kostnad. Den ser ut också att passa bra in i rummet.

2008-11-20 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0