Wow!

Det är faktiskt bara tvà veckor kvar nu! Iallafall enligt regelboken!
Det är lite som att ha en tickande bomb i sig som man inte vet när den smäller av, men som helst INTE ska smälla av innan man har hunnit med en MASSA MASSA saker!
Tack o lov är jag helt upprymd av energi just nu, och gàr pà 7:e växeln nästan hela tiden, när jag inte vilar förstàs. Fast det har jag ocksà börjat göra lite mer effektivt. Haha!

Igàr började jag med ett fotoalbum till Leonel,och dà insàg vi att vi tyvärr inte hade mànga bilder pà Leonel i magen, och dà fick Papi snabbt fram kameran för att kompensera lite med bilder pà Mini i magen. Tre bilder hann vi med, varav en raderades genast (fotografen eller modellens fel??), innan Leonel insàg att Mini tog upp hans tid. Sà dà ville ju han oxà vara med sàklart...



Leonel har blivit ganska uppmärksam pà min mage den senaste veckan, är ofta framme och klappar pà den, men vill inte sà gärna att jag gör det. När jag fàr mina "förvärkar" (eller vad de nu kallas) kommer han ofta fram och slàr bort mina händer fràn magen och klappar lite själv istället.
Undrar vad han funderar pà.... Han kanske är lika stressad som jag?....




Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskade vän, du är så vacker! Puss på dej och mini.

2008-12-15 @ 20:20:41
Postat av: Johanna

Älskade vän, du är så vacker. Puss på dej och mini!!

2008-12-15 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0