Kalas?

Jag förstår inte hur jag missat att arrangera ett kalas för min nyblivna 3-åring?
 
Min Loui har ju fyllt år!
 
Jag skäms faktiskt lite.
 
Eller mycket.
 
Jag som alltid älskat att trixa och planera alla kalas vi firat de senaste 7 åren.
 
Varför har jag inte fått till det i år?
 
Är det priset för att vara yngst syskon av 3?
 
Att mamman inte hänger med?
 
I helgen firade vi gladeligen på självaste 3-års dagen med presenter och kramar, och Loui undrade förbryllad var hans kompisar var?
 
Var är min fest?
 
Liksom.
 
Ehhh, men, VI är ju din fest, försökte jag med.
 
Den besvikna blicken resulterade i ett par snabba sms-konferens bland hans vänners mammor för att snabbt sno ihop ett kalas för veckan.
 
Och inatt packades ett par goodiebags till min fina fina Loui och hans 6 kompisar och deras syskon.
 

Så nu kör vi KALAS i eftermiddag!
 
Och jag lovar, på heder och samvete, att aldrig mer försöka smita från att fira någon av min ljuvliga kids!
 
Med engagemang och hjärta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0