Happy Me!

Aldrig har jag väl längtat så mycket efter helg som jag gjorde inför denna.
 
Både kropp och själ fullkomligt skrek efter ledig tid, familjefrukost, tid för sköna ungar och fina vänner, god mat, piña colada och frisk luft!
 
Och den här helgen fick jag precis allt det!
 
Och mycket mer!
 
Ibland känner jag mig som lyckligast lottad on earth, som är frisk, som får livet att gå runt, som har världens finaste ungar, en husband som borde få medalj för sin pappa-insats, ett hem att må bra i, och vänner att skratta med!
 
 
Måste komma ihåg det i onsdags-mörkret när jag panikar över att jag inte orkar, inte hinner, inte ser någon och inte hör någon.
 
Happy Me!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0