Strandklar!

Efter en playdejt på stranden i shorts häromdagen slogs jag helt oväntat av ett sommarsug!
 
 
Jag som faktiskt inte är särskilt förtjust i sommaren.
 
Inte högsommaren alltså.
 
För Familjelivet är så begränsat i hettan.
 
Parken blir för varm och stranden blir för varm.
 
Man kan inte cykla, man kan inte promenera.
 
Man kan bara gömma sig.
 
För solen alltså.
 
Så sommarlivet i hettan blir ju lite som vinterlivet i kylan.
 
Massa hemma-liv.
 
Inte min grej riktigt...
 
Ingens grej riktigt...
 
Men nu känner jag mig alltså helt plötsligt strandklar igen!
 
Månader av skön höst, vinter och vår har fyllt mig precis lagom med energi och kraft, och nu kan jag ta emot lite värme igen.
 
Lite riktig värme.
 
Bikini-värme!
 
Bad-värme!
 
Så nu ser jag fram emot att hänga vid havet med mina 3 strandglada ungar hela eftermiddagarna!
 
Välkommen Strandliv!
 
Jag är Strandklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0