Läktar-häng?

Vem kunde tro?
 
Att jag skulle hänga på läktaren en hel lördageftermiddag och maniskt följa en boll med blicken?
 
 
Ja, alltså, helt maniskt kanske jag inte följde bollen.
 
Men typ.
 
Varvat med lite klass-föräldra-bonding och lite bus med Lily och Loui förstås.
 
 
Men att en fotbollscup kunde roa mig trodde jag liksom var en omöjlighet.
 
Men tydligtvis inte.
 
Och tydligtvis är Leonel rätt bra på det han gör.
 
Menar de pappor som förstår-sig-på den sporten.
 
Så jag kopierade lämpliga kommentarer och lät sen som en cool fotbollsmorsa när jag berömde min son efter varje match.
 
Jag kanske snart kan bli en sån där förstå-sig-påare?
 
Jag menar iallafall att jag kommit långt som förstått-mig-på att faktiskt njuta av en fotbollscup.
 
!!!
 
 
För något säger mig att det blir fler tillfällen till läktar-häng...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0