Proffs-packare?

Jag har tappat stinget lite.
 
Packa picnic brukade liksom vara min grej.
 
Men inför gårdagens playdejt i vårsolen blev mitt bidrag av picnic rätt patetisk.
 
Termos med kaffe och termos med mjölk var ju enkelt.
 
Men att ta med en låda med Wetabix, (typ torkad frukostgröt i småbitar) var kanske lite otippat.
 
En apelsin på det och varsin Colacao (typ Oboj).
 
 
Nej.
 
Jag måste pigga upp min picnic.
 
Helt klart.
 
För nu väntar en veckas semester/påsklov med kidsen och jag hoppas spendera den med näsan under vårsolen.
 
Så Picnic-Marathon är det enda på agendan.
 
Typ.
 
Jag kommer bli proffs-packare.
 
Så.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Görs det inte vanliga prickig-korv smörgåsar längre, när man ska på picnic? Korv-eller ostsmörgås, äpple, morot och nåt att dricka.
Mariekex till efterrätt.

2013-03-29 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0