Lyckligt lottad!

Jag kan kanske vara grymt lyckligt lottad...
 
Jag har 1 inneboende Anna som hjälper oss att rodda livet i största allmänhet, som gör mig till en bläckfisk med 22 armar och tar udden av vardagsstressen.
  
Jag har 1 Anna som syr utklädnader till Loui om natten när jag missat dagis-info, som flyttar Lily från skola till taekwandoo när jag inte kommer fram till dörren i tid och som flyttar Loui från dagis till skola när jag fastnat i trafiken.
 
(Att denna Annas man dessutom gör gudomliga gin&tonics med jordgubbar och menta är såklart en intressant bonus.)
 
Så har jag 1 barnfri singel-Anna som tar mig ut på vinkvällar och pratar om allt annat än barn.
  
Alla borde verkligen ha en Anna i sitt liv!
 
Och jag har 3!
 
 
Herrej*vlar vad jag är lyckligt lottad!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Anna! Hälsa! Kram M

2013-03-01 @ 20:23:40
Postat av: Morfar

Jag är också lycligt lottad som har en Anngerd...

2013-03-02 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0