Fredags-lyx!

Det är länge sedan vi började lägga hemskt stor vikt vid fredagslyx.
 
För stora som små.
 
Lyxen börjar redan innan lunch för Leonel & Lily som då får frikort från skolmatsalen och en direktbiljett till paradiset.
 
Mc Donalds alltså.
 
Javisst.
 
Mina ungar käkar på Mc Donalds varje fredag!
 
Kanske det blir 52 hamburgare om året?
 
 
För mig själv är det kanske inte själva hamburgarna som gör dessa fredagar så speciella.
 
(Särskilt inte nu när jag försöker byta ut min smarriga Big Mac mot en patetisk kyckligsallad...)
 
Snarare är det möjligheten att få sitta ner en stund ensam med mina två största och faktiskt få till en konversation om dagen, veckan och lite om livet i allmänhet.
 
 
Snacka om Fredagslyx alltså.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0