Sommarliv!

Jag är så himla glad över sommarens arrangemang för våra sommarlovsfirande skolbarn!
 
Efter lite trixande med arbetsskiften har jag en del lediga dagar i veckorna där jag själv får rå om mina fina, i ilfart växande, kids, och dagarna däremellan när jobb-plikten kallar har vi en fantastisk Aupair som disiplinerar allt mellan läxläsning och simträning.
 
Jag älskar att veta att barnen får sova så länge de behöver och kan tassa ner till soffan när de vaknar för att se på lite morgon-tv.
 
När de sedan kan ta dagen som de kommer och ena dagen tapetserar väggarna med deras nymålade konstverk och nästa dag bygger kojor av soffkuddarna och leker läger-koloni på vardagsrumsgolvet.
 

Och sen ligga i blöt resten av dagen i havet eller i poolen tills de utmattade och skrynkliga behöver stor middag och soffa.
 
 
Det är ju precis så ett sommarlov ska se ut!
 
Fullt av Sommarliv!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilket härligt sommarlov!
Kram

Svar: Ja Jösses!
karin sofia

2013-07-16 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0