Match-dax?

Så har fotbollsäsongen kommit igång på riktigt.
 
Och efter några månaders intensiv träning har vi nu ramlat in i en liga med matcher inbokade varje vecka fram till april.
 
Ja, alltså, inte vi, Leonel.
 
 
Det har ju varit min Biggest Fear!
 
Att hänga på fotbollsplaner på kvällarna!
 
Men!
 
Jag som självutnämnt mig som mamman med minst intresse chockerades djupt när jag fann mig själv gapandes stående på sista bortamatchen!
 
Vad hände liksom?
 
Nu slåss vi ju om vem som ska följa med på matcherna, jag och min man!
 
 
Ikväll är det match-dax igen.
 
Jag vill gå!
 
Och stå på läktaren och bländas av min fantastiskt talangfulle son!
 
Såklart!
 
Ikväll står vi säkert där alla 4!
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till Leonel! Vi håller tummarna, morfar och
jag.
KRAM

2013-12-18 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0