Själaglädje!

Om jag hade en bamsestor trädgård skulle jag fixa barnens superhärliga kalas där!
 
Eller, ja, den behöver inte vara bamsestor egentligen, för klippa gräs känns inte som min grej kanske.
 
Så lagom stor trädgård är good enough.
 
Liten trädgård funkar oxå.
 
Nu har jag ju ingetdera.
 
Så Loui fick sin 2-års fest på hans favoritplats: parken!
 
Han måste varit själaglad att härja runt med sina små kompisar & Mormor & Morfar i en sandig park och äta bullar och kakor och godis och öppna spännande paket!
 
 
Jag var oxå själaglad.
 
Tror kanske min favoritplats oxå är parken.

Kommentarer
Postat av: mormor&morfar

Vilket fantastiskt barnkalas vi fick vara med på!
Härliga, busiga ungar överallt!!
KRAM

2013-04-30 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0