Unisex?

Klart man ska respektera sina barns privatliv.
 
Men Mamma kunde faktiskt inte undgå att snappa upp en del av konversationen mellan Leonel & tjejen han dejtade igår:
 
- Vet du?
- Vadå?
- När jag blir stor ska jag ha en sån där röd Ferrari.
- Va? Vad är det?
- Jamen, du vet, en sån där bil som kör så fort att det kommer eld ur den.
- Jaha.... Det ska inte jag. Vet du vad jag ska ha när jag blir stor?
- Nää.
- En sån här bil, fast vit. Och så ska jag byta blöjor. Eller, nej, föressten, jag ska baka. Och du får inte smaka!
- Nähä..
 
Mamma fick lite känslan av att bo i en Barbie&Ken-villa där ett tag.
 
Och av Mammas grundläggande unisex-teori syntes intet.
 
Nähä.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0